Dostawa i płatność

Kiedy dostarczamy?

Wszystkie towary wysyłamy:

  • do 24 godzin od złożenia zamówienia, w przypadku opcji za pobraniem,
  • do 24 godzin od zaksięgowania wpłaty, przy płatności przelewem lub kartą,
  • do 24 godzin od otrzymania potwierdzenia przyznania rat od naszego operatora płatności, w przypadku sprzedaży ratalnej.


Gdzie dostarczamy?

Dostarczamy produkty na terenie całej Unii Europejskiej. Do składania zamówień dla krajów innych niż Polska służy strona www.electricunicycles.eu


Czym wysyłamy?

Każda paczka jest nadawana sprawdzoną firmą kurierską. Używamy tylko kurierów świadczących usługi najwyższej jakości (DPD, GLS, UPS). Dbamy o to, by wszystkie towary były odpowiednio zabezpieczone na czas transportu, tak aby wywołały u Ciebie uśmiech na ustach po otrzymaniu. Przesyłka jest też ubezpieczona.


Jakie opcje płatności obsługujemy?

  • Płatność za pobraniem (gotówką po otrzymaniu towaru),
  • Przelewy ze wszystkich banków w Polsce, w tym przelewy pocztowe,
  • Ekspresowe przelewy PayU,
  • Płatności kartami debetowymi i kredytowymi,
  • Płatności ratalne PayU, po przyznaniu rat przez PayU,
  • Płatności z konta PayU,
  • Płatności BLIK,
  • Płatności z konta PayPal.


Jakie są koszty?

Przesyłka elektrycznych monocykli jest zawsze darmowa, niezależnie od wyboru opcji za pobraniem czy płatności z góry.

Przesyłka akcesoriów jest darmowa przy zakupach razem z elektrycznym monocyklem. Przy osobnym zakupie, system doliczy 19,90 zł za przesyłkę.


Czy i do kiedy mogę zwrócić zamówiony produkt?

Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie internetowym można zwrócić do 14 dni bez podania przyczyny. W tym przypadku wystarczy wysłać e-mail z informacją o odstąpieniu od kupna i odesłać produkt z powrotem do nas. Jedynym warunkiem jest zgodność odesłanego produktu - przesyłka musi zawierać wszystkie otrzymane od nas elementy, żaden z nich nie może być uszkodzony.

Zwrot środków realizujemy do 14 dni od otrzymania przez nas z powrotem towaru.


Kiedy otrzymam przesyłkę?

Generalnie, czas dostawy nie powinien przekroczyć 3 dni roboczych od momentu wysłania przesyłki, jednak zazwyczaj jest to 1 dzień. Jeśli szybka wysyłka z naszej strony nie jest możliwa, poinformujemy Cię o tym przed zakupem. Otrzymasz też numer nadania paczki, służący do śledzenia przesyłki. Przewoźnik zastrzega sobie jednak prawo do dłuższego czasu dostarczenia w niektórych przypadkach.


Jeśli szukasz informacji na temat naszej dwuletniej gwarancji, przeczytaj nasz regulamin.

Ta strona używa cookies - Czytaj szczegóły
Ta informacja zniknie za chwilę, ale link do naszej polityki prywatności i cookies znajdziesz zawsze w stopce.