Mike - 2018-03-23 05:03

INMOTION V10/V10F z lampą jaśniejszą niż kiedykolwiek

Jeśli jeszcze nie czytaliście naszych poprzednich newsów o nadchodzących INMOTION V10 oraz V10F (nowych monocyklach elektrycznych, nazywanych przez niektórych VX oraz VXF), możecie przeczytać część pierwszą tutaj, a część drugą tutaj

Bezpieczeństwo przede wszystkim

Świetnie widzieć, że firma INMOTION - jak zawsze - bierze bezpieczeństwo użytkowników na najwyższym priorytecie.

Producent już zdradził, iż nowe monocykle - V10 oraz V10F - będą wyposażone w silną tylną lampę LED z funkcją światła stopu (lampa świeci się mocniej podczas hamowania, jak w każdym samochodzie), oraz w nowy rodzaj pedałów i padów, gwarantujących lepsze wsparcie stóp i łydek, oraz ogólną lepszą stabilność.

Lampa przednia

Producent własnie potwierdził, iż nowa lampa przednia będzie świecić jeszcze jaśniej, niż nawet bardzo jasne lampy w V8 oraz V5F.

Inżynierowie z INMOTION już wcześniej pokazali, że potrafią wykonać precyzyjne lampy, które nie rażą w oczy pieszych, rowerzystów, czy innych użytkowników ruchu. Strumień światła zwyczajnie nie jest skierowany na wysokości oczu. Bazując na doświadczeniu producenta, tak samo będzie i tym razem, mimo większej mocy zastosowanej lampy.

Podczas gdy lampy V8 oraz V5F są świetne do jazdy późnymi wieczorami, nowa lampa została zaprojektowana, by zwiększyć widoczność nawet w kompletnych ciemnościach, sprawiając że powrót do domu jest jeszcze bezpieczniejszy.

Dla porównania, przedstawiamy nocne zdjęcie strumienia światła przedniej lampy w INMOTION V8:

Światła boczne

Nowe modele będą również wyposażone w pozycyjne światła boczne (pierścienie LED), co mogliście już wywnioskować ze zdjęć udostępnionych ostatnim razem.

Tak jak w V8, będziecie mogli zmienić motyw bocznego oświetlenia, jak również stworzyć swój własny.

Boczne LEDy nie tylko podkreślą Waszą indywidualność i pozwolą Wam się wyróżnić, ale przede wszystkim zadbają o Waszą widoczność z profilu, pozwalając innym użytkownikom ruch oszacować kierunek jazdy i prędkość, z jaką się poruszacie.

W momencie, gdy nie potrzebujecie tych świateł, możecie je zawsze po prostu wyłączyć.


Uwaga! Przy tworzeniu własnych motywów świetlnych, na dowolnym monocyklu z bocznymi LEDami (jak np. INMOTION V8) pamiętajcie, by kolor oraz animacja nie dezorientowały innych użytkowników ruchu, szczególnie kierowców samochodów. Badania wykazały, iż efekt stroboskopowy działa negatywnie na kierowców i prowadzi do zjawiska zwanego target fixation. Jeśli nie masz pewności co do swojej konfiguracji, użyj jednej ze standardowych, bez efektu migania.

Więcej szczegółów wkrótce

Premiera urządzeń INMOTION V10 oraz V10F już 10. kwietnia.

Wkrótce przedstawimy więcej informacji na temat nadchodzących monocykli od INMOTION. Jesteście ciekawi? Zaglądajcie na naszą stronę!

Już niedługo w naszym sklepie będziecie mogli zarezerwować V10 / V10F. 


Oficjalny plakat INMOTION

Ta strona używa cookies - Czytaj szczegóły
Ta informacja zniknie za chwilę, ale link do naszej polityki prywatności i cookies znajdziesz zawsze w stopce.