Adrian - 2018-03-17 12:02

Kolejne informacje o nowych INMOTION V10 i V10F

Fresh news about the new V10 series

Wy też nie możecie zasnąć po ostatniej informacji o premierze nowych modeli INMOTION? Aby jeszcze nieco bardziej podkręcić atmosferę, mamy dla Was kolejne elementy układanki!

Nowe pedały... z hydronalu

W nowych monocyklach producent zdecydował się pożegnać owalne pedały i zaprojektować te elementy kompletnie od nowa. Bardziej prostokątny kształt, większa powierzchnia i brak wystającego, gumowego logo znanego z V5 i V8, ma zapewnić większy komfort jazdy niż kiedykolwiek.

To jednak nie wszystko. Intrygują użyte materiały - same pedały zostały wykonane z hydronalu, czyli stopu głównie aluminium z magnezem, który ma zapewnić optymalną proporcję wytrzymałości do ciężaru. Największym jednak zaskoczeniem jest użycie gumy zamiast warstwy ściernej. Guma była używana już wielokrotnie w monocyklach elektrycznych, po czym jej miejsce zajęła warstwa ścierna, ze względu na lepszą przyczepność w przypadku deszczu. Firma INMOTION twierdzi, iż nowe rozwiązanie zdecydowanie poprawi komfort jazdy.

Producent, który słucha użytkowników

Inmotion V8 cechuje się bardzo smukłą budową, gdzie jedną z cech charakterystycznych są bardzo małe, plastikowe pady. Spora część użytkowników posługiwała się jednak samoprzylepną pianką, aby pady były miękkie i nieco bardziej wyczuwalne. W nowym V10 zwrócono uwagę na tę kwestię, wyposażając go w miękkie i wyczuwalne pady, pozwalające na oparcie o nie łydek w celu poprawienia komfortu i stabilności jazdy - jak twierdzi producent.

Uchwyt teleskopowy

Byłoby zaskoczeniem, gdyby nowe V10 i V10F nie posiadały uchwytu teleskopowego. Na szczęście producent nie zapomniał o tym ważnym elemencie, jednak w przeciwieństwie do modelu V8, gdzie uchwyt wysuwany jest z wnętrza obudowy, zastosowano tutaj identyczne akcesorium jak w serii V5. Mianowicie, do obudowy dokręcany jest pałąk, który rozkłada się, blokując zawias w pozycji pionowej.

Rozwiązanie to ma kilka strategicznych zalet. Główną z nich jest fakt, iż uchwyt nie marnuje miejsca wewnątrz obudowy, które producentowi było potrzebne na umieszczenie tam... bardzo ważnego elementu, o którym wspomnimy następnym razem. Na chwilę obecną możemy tylko zapewnić, że warto było wykorzystać miejsce wewnątrz obudowy, stosując zewnętrzny - i dobrze już znany - uchwyt.

Nie zabraknie sprawdzonych rozwiązań

Pewnych, intuicyjnych rozwiązań lepiej nie zmieniać. Dobrze jednak wiedzieć, że będą one obecne. Jednym z nich jest przycisk pod uchwytem, który wyłącza silnik podczas podnoszenia monocykla, np. wnosząc go po schodach. Dzięki temu nie trzeba wyłączać pojazdu, by na chwilę nieść go w ręce.

Rozwiązanie INMOTION było pierwszym na rynku, które wyeliminowało problem podnoszenia włączonego monocykla. Standardowo silnik każdego elektrycznego kółka rozpędza się, kiedy podniesiemy urządzenie. Intuicyjny przycisk w pojazdach Inmotion wyeliminował ten problem, działając za każdym razem bez zarzutu. Cieszy fakt, iż właśnie w niezmienionej postaci pojawi się w nowych modelach.

Przedsprzedaż

Już wkrótce będziecie mogli zarezerwować swojego V10 / V10F w naszym sklepie. Śledźcie nas, by nie przegapić startu przedsprzedaży!

Jakich puzzli brakuje?

Dajcie znać w komentarzach co myślicie o Inmotion V10 i V10F, oraz jakie są wasze spekulacje, czego się jeszcze spodziewacie?

Już niedługo odkryjemy pozostałe elementy układanki i będziecie mogli sprawdzić, czy mieliście rację!

Ta strona używa cookies - Czytaj szczegóły
Ta informacja zniknie za chwilę, ale link do naszej polityki prywatności i cookies znajdziesz zawsze w stopce.