| Model: |
Freeman A4-H 264 Wh |
Kingswing K1/K2 |
| Data premiery: | 2015 | ? |
| Zdjęcie: | ||
| Kup: | KupCena i dostępność | KupCena i dostępność |
| Ocena łączna: |
|
|
| Osiągi: |
|
|
| Ergonomia i mobilność: |
|
|
| Wyposażenie wbudowane: |
|
|
| Bezpieczeństwo: |
|
|
| Średnica koła: | 14" | 14" |
| Waga: | 10.3 kg | 9.8 kg |
| Wysokość pedałów: | 110 mm | ? mm |
| Szerokość x Wysokość x Długość: | 440 mm x 405 mm x 385 mm | 450 mm x 395 mm x ? mm |
| Maks. obciążenie: | 100 kg | 120 kg |
| Maks. nachylenie: | 30° | 15° |
| Zasięg (maks.): | 30 km | 10 km |
| Pojemność akumulatorów: | 264 Wh | 132 Wh |
| Typ akumulatorów: | Litowo-jonowy | Litowo-jonowy |
| Marka akumulatorów: | Samsung | Samsung |
| Czas ładowania: | 1.3 h | 1 h |
| Szybkie ładowanie: | Nieobsługiwane | Nieobsługiwane |
| Maks. prędkość: | 28 km/h | 16 km/h |
| Moc nominalna silnika: | ? W | 350 W |
| Maks. moc szczytowa: | ? W | ~525 W |
| Typ silnika: | Elektryczny, bezszczotkowy (BLDC) | Elektryczny, bezszczotkowy (BLDC) |
| Min. temperatura pracy: | -20 °C | ? °C |
| Maks. temperatura pracy: | 60 °C | 30 °C |
| Zawieszenie: | Brak | Brak |
| Uchwyt: | Stały uchwyt | Stały uchwyt |
| Anti-spin: | Nie | Nie |
| Hamowanie rekuperacyjne: | Tak | Tak |
| Aplikacja mobilna: | ? | ? |
| Lampy: | ? | ? |
| Boczne oświetlenie: | Tak | ? |
| Światło hamowania (stopu): | ? | ? |
| Głośniki: | Nie | Nie |
| Port USB: | Nie | Nie |
«
Porównywanie produktów
Możesz przewijać poziomo
Niniejsze specyfikacje są chronione prawem autorskim. Kopiowanie ich do innych serwisów w sieci jest zabronione. Specyfikacje zostały wprowadzone manualnie na podstawie danych udostępnionych przez producentów oraz źródeł archiwalnych. Specyfikacje nie są oficjalne - mogą być więc nieaktualne lub zawierać błędy; nie stanowi to jednak podstaw do ewentualnych roszczeń czy reklamacji. Producenci i dystrybutorzy odpowiadają wyłącznie za różnice w specyfikacji dostarczonej wraz z produktem lub jasno określonej podczas zakupu. W przypadku stwierdzenia rozbieżności prosimy o kontakt.


