Po ostatniej aktualizacji nowej wersji aplikacji KingSong pojawił się krytyczny błąd, związany z aktualizacją oprogramowania.
Błąd dotyka tylko części użytkowników nowej aplikacji i nie jest obecny w jej wcześniejszych wersjach. Objawy:
- Po zakończeniu jazdy (zatrzymaniu się) monocykl wyłącza stabilizację i nie pozwala się wyłączyć (nie reaguje na główny przycisk),
- Po pewnym czasie zaświecają się łącznie 4 czerwone diody LED na bocznych listwach, na każdej stronie (patrz: zdjęcie),
- Dane pojazdu zostają zresetowane, w tym numer seryjny.
Po pewnym czasie monocykl sam się wyłącza, a po ponownym włączeniu u części użytkowników wszystko działa poprawnie, wraz z odzyskaniem numeru seryjnego. W innym przypadku monocykl należy wysłać do swojego sprzedawcy.
W przypadku wystąpienia błędu:
- Jeśli monocykl nie reaguje po restarcie, należy wysłać go do swojego sprzedawcy,
- Nie należy samemu podejmować żadnych czynności,
- Przede wszystkim, pod żadnym pozorem nie wolno łączyć się z aplikacją, czy próbować aktualizacji oprogramowania.
Błąd potwierdzono w wersji dla platformy Android. Nie jest w tej chwili wiadome, czy występuje także w wersji iOS.
Jeśli korzystacie z nowej wersji aplikacji, odinstalujcie ją i korzystajcie z poprzedniej wersji, do pobrania tutaj.
Pamiętajcie, że:
- Zawsze otrzymujecie od nas monocykle z wgraną najnowszą, stabilną wersją oprogramowania,
- Jedyna oficjalna wersja starej aplikacji na rynek europejski, to aplikacja w języku angielskim, podpisana certyfikatem KingSong. Inne wersje aplikacji są nieoficjalne i producent nie ponosi odpowiedzialności za ich używanie.
Producent pracuje już nad rozwiązaniem problemu. Mimo to, do czasu wydania i dokładnego przetestowania nowej aktualizacji, wyłączyliśmy możliwość pobierania nowej wersji. Poinformujemy, gdy będzie można już bezpiecznie pobrać nową wersję. W międzyczasie jeszcze raz zalecamy downgrade.