Uwaga! Znany producent monocykli elektrycznych - firma Inmotion - wydał oficjalne oświadczenie o zaprzestaniu wsparcia dla pojazdów zakupionych z nieoficjalnych źródeł. Wszyscy użytkownicy, którzy zakupili urządzenia takie jak Inmotion V8, V5F, czy inne produkty współpracujące z aplikacją producenta, inną drogą niż poprzez autoryzowanych dystrybutorów, zostali pozbawieni możliwości korzystania z aplikacji mobilnej Inmotion oraz gwarancji.
Same urządzenia będą nadal działać, jednak z ograniczeniami:
- brak możliwości skorzystania z napraw gwarancyjnych (co nie jest nowością jeśli chodzi o zakupy z nieoficjalnych źródeł),
- możliwość korzystania tylko z podstawowych funkcji, takich jak włączenie/wyłączenie świateł. Nie będzie możliwa zmiana limitu prędkości (w tym także zwiększenie go z fabrycznego), zmiana trybu oświetlenia bocznego, zmiana dźwięków, monitorowanie prędkości i przebiegu w aplikacji, kalibracja, a także szereg pozostałych funkcji dostępnych tylko z interfejsu aplikacji mobilnej.
Niezależnie czy zgadzamy się z decyzją producenta, zakup monocykli - z innych źródeł niż autoryzowane - będzie mijał się z celem.
Krótko po opublikowaniu oświadczenia, popularne modele Inmotion zniknęły z międzynarodowych portali aukcyjnych.
Inni producenci również rozważają podobne rozwiązanie. Co o tym wszystkim sądzicie? Dajcie znać w komentarzach!