wyłącznie "pikania" - alarmu
dzień dobry
mam pytanie czy możliwe jest wyłączenie całkowite alarmu prędkości w moim przypadku przy 30 km/h ?
dziękuje z góry za odpowiedź.
mam pytanie czy możliwe jest wyłączenie całkowite alarmu prędkości w moim przypadku przy 30 km/h ?
dziękuje z góry za odpowiedź.
Re: wyłącznie "pikania" - alarmu
Witam,
Ze względów bezpieczeństwa nie jest możliwe wyłączenie alarmu przy maksymalnej prędkości w monocyklach marek KingSong, INMOTION oraz IPS.
Oczywistym jest, iż w takim przypadku użytkownik nie wiedziałby o zbliżaniu się do maksymalnej prędkości, co groziłoby przeciążeniem, a następnie wyłączeniem się urządzenia podczas jazdy.
Ponadto, producenci nie mogą pozwolić sobie na pozostawienie tylko jednej formy alarmu (np. tylko tilt-back). Alarm dźwiękowy także musi być włączony, ponieważ teoretycznie może zdarzyć się sytuacja, iż przeciążenie byłoby zbyt silne, by monocykl miał jeszcze moc na uruchomienie tilt-back (tak - tilt-back wymaga dodatkowej mocy).
Dlatego przy maksymalnej prędkości muszą włączyć się oba alarmy: dźwiękowy oraz mechaniczny (tilt-back).
Istnieje jednak możliwość zmiany komunikatu głosowego na buzzer (wspomniane "pikanie") - w przypadku monocykli KingSong. W przypadku monocykli INMOTION można nagrać własny dźwięk alarmu. W IPS pozostaje tylko buzzer.
Uwaga: alarmy powinny być zawsze ustawione poniżej prędkości maksymalnej, aby użytkownik miał odpowiednio dużo czasu na reakcję (hamowanie).
Przykładowo, jeśli prędkość maksymalna naszego monocykla to 30 km/h, polecamy ustawić tilt-back oraz alarm dźwiękowy na co najmniej 27 km/h.
Inaczej sprawa ma się w alarmach sterowanych automatycznie (np. w monocyklach IPS), gdzie nie trzeba nic ustawiać - monocykl sam informuje o zbliżaniu się do prędkości maksymalnej z wyprzedzeniem.
Pozdrawiam
Ze względów bezpieczeństwa nie jest możliwe wyłączenie alarmu przy maksymalnej prędkości w monocyklach marek KingSong, INMOTION oraz IPS.
Oczywistym jest, iż w takim przypadku użytkownik nie wiedziałby o zbliżaniu się do maksymalnej prędkości, co groziłoby przeciążeniem, a następnie wyłączeniem się urządzenia podczas jazdy.
Ponadto, producenci nie mogą pozwolić sobie na pozostawienie tylko jednej formy alarmu (np. tylko tilt-back). Alarm dźwiękowy także musi być włączony, ponieważ teoretycznie może zdarzyć się sytuacja, iż przeciążenie byłoby zbyt silne, by monocykl miał jeszcze moc na uruchomienie tilt-back (tak - tilt-back wymaga dodatkowej mocy).
Dlatego przy maksymalnej prędkości muszą włączyć się oba alarmy: dźwiękowy oraz mechaniczny (tilt-back).
Istnieje jednak możliwość zmiany komunikatu głosowego na buzzer (wspomniane "pikanie") - w przypadku monocykli KingSong. W przypadku monocykli INMOTION można nagrać własny dźwięk alarmu. W IPS pozostaje tylko buzzer.
Uwaga: alarmy powinny być zawsze ustawione poniżej prędkości maksymalnej, aby użytkownik miał odpowiednio dużo czasu na reakcję (hamowanie).
Przykładowo, jeśli prędkość maksymalna naszego monocykla to 30 km/h, polecamy ustawić tilt-back oraz alarm dźwiękowy na co najmniej 27 km/h.
Inaczej sprawa ma się w alarmach sterowanych automatycznie (np. w monocyklach IPS), gdzie nie trzeba nic ustawiać - monocykl sam informuje o zbliżaniu się do prędkości maksymalnej z wyprzedzeniem.
Pozdrawiam
Return to “Oficjalne Forum Kingsong Polska”
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests