Witam na forum!
Ze swojej strony dodam, że jeśli szukasz czternastki, musisz wziąć pod uwagę ile tak naprawdę na niej przejedziesz, jeśli chodzi o zasięg.
Szesnastki mają swoje dodatkowe atuty podczas dłuższej jazdy, choć to fakt że pedały w KS są wygodniejsze niż w V8 - nawiązując do komfortu jazdy, o którym wspominał Bat.
W V8 można jednak poprawić komfort jazdy w 5 minut, zwyczajnie wymontowując gumowe logo producenta z pedałów, które jest główną przyczyną.
Co do muzyki na V8 to zawsze można doczepić sobie po prostu głośnik bluetooth
Muzyka w monocyklu to akurat rzadko używana funkcja.
Monocykle Inmotion mają jednak coś, czego nie mają monocykle KS - możesz podmienić dźwięki urządzenia na własne (np. podczas jego włączania, wyłączania, przekraczania prędkości itp.).
Możesz też w prosty sposób skonfigurować poziom nachylenia pedałów.
Dodatkowo, przyczyną solidności i niezawodności V8 jest fakt, że monocykl ten posiada duży zapas mocy, zablokowany przez producenta.
Niektórzy użytkownicy podnosili nieoficjalnie limit prędkości do 35 km/h (czyli tyle, co w KS-16S), ale jakkolwiek pokazuje to drzemiącą w nim moc, odradzamy takowe modyfikacje.
Jak słusznie zauważyliście, ceny rynkowe V8 różnią się dość mocno. Zwracajcie uwagę:- Jaką wersję V8 kupujecie - nowa wersja posiada lepiej dopasowaną obudowę oraz nową, fabryczną oponę 16x1.95, która zapewnia znacznie lepszą zwrotność i komfort jazdy,
- Jak długo towar leżał na magazynie - nowa wersja posiada wyłącznie akumulatory produkcji LG, zamiast Samsunga jak wcześniej,
- Jaka gwarancja jest udzielana na towar. Większość sprzedawców obejmuje 2-letnią gwarancją tylko monocykl, ale akumulatory oraz silnik już krótszą gwarancją. Pomijając kwestie prawne, pozostaje pytanie - dlaczego?
Dla przykładu, w naszym sklepie:
- Dostępna jest wyłącznie najnowsza wersja V8, pozbawiona wcześniejszych wad - z poprawioną obudową, nową oponą i nowymi akumulatorami,
- Towar sprowadzany jest na bieżąco transportem lotniczym. Nie ma ryzyka, że towar leży latami na magazynie i to jeszcze bez odpowiedniej konsweracji,
- 2-letnia, prawdziwa gwarancja obejmuje wszystkie podzespoły, łącznie z akumulatorem, silnikiem, płytą główną itp.,
- Gwarancja door-to-door obowiązuje na terenie całej Unii Europejskiej - jesteśmy oficjalnym dystrybutorem oraz głównym serwisem w Europie.
Dodam, że jako jedyni przeprowadzamy dodatkową kontrolę jakości (nie tylko wizualną, ale także techniczną, łącznie z komputerowym sprawdzaniem akumulatorów, silnika i całej elektrniki), która eliminuje możliwość otrzymania wadliwego lub gorzej prosperującego egzemplarza.
Każdy jeden V8 wychodzący od nas zawiera komplet certyfikatów, polską instrukcję obsługi, a w prezencie także piankę ochronną oraz zestaw do odnowy monocykla (wysokiej jakości folia ochronna imitująca włókno węglowe).
Dodatkowo, nasi klienci otrzymują:
- 10% zniżki na wszystkie akcesoria,
- dostęp do priorytetowego supportu 24h/dobę przez naszą aplikację mobilną,
- pomoc w transporcie monocykla w samolocie do innych krajów UE (np. na wakacje).
Na koniec zaznaczę, że nasza cena jest ceną rekomendowaną przez producenta.
Podsumowując - kupując Inmotion V8 można wybrać tanio lub wybrać jakość i spokój ducha.
Wracając do porównania V8 z KS-16C oraz KS-16S, to porównanie jest trochę bez sensu, ponieważ:
- KS-16C jest już trochę stary i nie zdziwcie się, jeśli wyjdzie z produkcji,
- KS-16S to inna półka i cenowa i pod względem wydajności. Zarówno V8 jak i KS-16S to rewelacyjne pojazdy, jednak na kompletnie różne potrzeby.
Jeśli chodzi o nowe modele INMOTION, to nie ma mowy o zamienniku V8 i o tym samym przedziale cenowym. Pamiętajcie, że najdroższymi komponentami monocykli są właśnie akumulatory i silnik. Każdy monocykl z większym akumulatorem będzie siłą rzeczy znacznie droższy.
Możnaby nieco uprosćić klasyfikację modeli KS oraz Inmotion, rosnąco wg wymagań oraz budżetu:
Kategoria I: INMOTION V5F, KingSong KS-14D
Kategoria II: INMOTION V8, KingSong KS-16C (jeszcze)
Kategoria III: KingSong KS-16S, nowe premiery monocykli
Szukając czegoś w kategorii II, z pełnym przekonaniem polecam nowy V8.
Pozdrawiam,
Adrian